Tuesday, September 29, 2020

Meus Prêmios Nick 2020 COMPLETO! | Brasil | Nickelodeon em Português

Meus Prêmios Nick 2020 COMPLETO! | Brasil | Nickelodeon em Português


Assista aqui ao #MPN2020 completo ao vivo! Torça para o seu artista preferido ganhar todos os zeppies, acompanhe as atrações musicais mais incríveis e vibre com os banhos de slime mais melecados do ano! O MPN este ano é apresentado por Bruno Gagliasso e o MPN Squad mais girl power do mundo: Any Gabrielly, do @NOW UNITED , @BIBI Klara Castanho e @Raissa Chaddad!

Vencedores - http://nickalive.blogspot.com/2020/08/nickelodeon-brazil-announces-meus.html

https://www.meuspremiosnick.com.br/

Mais Nick: Nickelodeon Brazil Announces 'Meus Prêmios Nick 2020' Winners!

MPN 2020 Fotos:
Meus Prêmios Nick 2020: conheça todos os vencedores – Fotos Cleiby Trevisan
Manu Gavassi levou seis prêmios no Meus Prêmios Nick de 2020


Meus Prêmios Nick 2020 completo AO VIVO! | Brasil | Nickelodeon em Português

Originally published: Monday, September 28, 2020 at 00:07 BST.
Follow NickALive! on Twitter, Tumblr, Reddit, via RSS, on Instagram, and/or Facebook for the latest Nickelodeon Brazil and Meus Prêmios Nick 2020 News and Highlights!

No comments:

Post a Comment

Have your say by leaving a comment below! NickALive! welcomes friendly and respectful comments. Please familiarize with the blog's Comment Policy before commenting. All new comments are moderated and won't appear straight away.