Wednesday, June 03, 2020

June 2020 on Nickelodeon Central and Eastern Europe: KCA 2020 | The Loud House & More

Below is a round-up of Nickelodeon Central and Eastern Europe's (CEE) programming highlights for June 2020!


More Highlights:

May 2020 on: Nickelodeon CEE | Nick Jr. CEE | Nicktoons CEE

June 2020 on: Nick Jr. CEE | Nicktoons CEE

All times CET; Unless otherwise noted, localised episode titles are Hungarian.

--- This June, Nickelodeon Central and Eastern Europe will be airing:

-- Nickelodeon’s Kids’ Choice Awards 2020: Celebrate Together! [more info]:

- Saturday 6th June 2020 at 12:00 (premiere)
- Sunday 7th June 2020 at 17:00 (encore)

Nickelodeon’s Kids’ Choice Awards 2020: Celebrate Together was brought forward to 2020-05-23!

-- Brand new episodes of The Loud House:

- 2020-06-29 17:50 4x14a Good Sports
- 2020-06-29 18:00 4x15a Exchange of Heart
- 2020-06-30 17:50 4x15b Community Disservice

"The Loud House" is locally titled "A Lármás család" in Hungary and "Casa Loud" in Romania.

-- Special marathons:

- 2020-06-01 18:30 - 2020-06-05 20:15 Henry Danger (Veszélyes Henry)
- 2020-06-08 18:30 - 2020-06-12 20:15 iCarly
- 2020-06-15 18:30 - 2020-06-19 20:15 The Thundermans (A Thunderman család)
- 2020-06-22 18:30 - 2020-06-26 20:15 Game Shakers
- 2020-06-29 18:30 - 2020-07-03 20:15 Nicky, Ricky, Dicky és Dawn

-- Plus, Sam & Cat (Sam és Cat) returns!

From hnd.hr:

NOVA TV NAJGLEDANIJA TELEVIZIJA

-Najgledaniji nacionalni zemaljski kanal je Nova TV, a potom slijede HRT1 i RTL. Na vrhu ljestvice najgledanijih nezemaljskih televizijskih kanala su dječji kanal (Nickelodeon), informativni kanal (N1) i sportski kanal (Sport Klub 1). Kao i obično, najgledaniji televizijski sadržaj u Republici Hrvatskoj su sportska događanja, nogometne utakmice, priopćili su iz Agencija za elektroničke medije koja je prošle godine pozvala sve tvrtke koje se bave mjerenjem televizijskog programa na suradnju.

Kako su naveli u AEM-u cilj im je omogućiti uvid u trendove gledanosti unutar cjelokupnog televizijskog tržišta, na raznovrsnim distribucijskim platformama, a što uključuje i dio naplatnih televizijskih usluga. Prva analiza koja se objavljuje je analiza gledanosti televizijskih programa za razdoblje od srpnja do prosinca 2019. U suradnji s agencijom AdScanner, HT-om i A1, ubuduće ćemo redovito objavljivati mjesečne analize gledanosti TV programa kao i dodatne stručne analize i istraživanja gledanosti i trendova na području audiovizualnih medijskih usluga.

Priložena analiza, koja uključuje sve zemaljske i nezemaljske kanale dostupne AdScanneru, daje popis petnaest najgledanijih televizijskih kanala i emisija. Promatramo li sve kanale najgledaniji su nacionalni zemaljski kanali. Na prvoj poziciji nalazi se Nova TV, slijede je HRT1, RTL, HRT2, Doma TV,RTL 2 itd.

Na vrhu ljestvice najgledanijih nezemaljskih televizijskih kanala su dječji kanal (Nickelodeon), informativni kanal (N1) i sportski kanal (Sport Klub 1). Kao i obično, najgledaniji televizijski sadržaj u Republici Hrvatskoj su sportska događanja, nogometne utakmice.

-Metodologija istraživanja gledanosti televizijskih programa uključuje sustav istraživanja koji se sastoji od šest koraka: bazično ispitivanje na reprezentativnom uzorku od 4800 kućanstava, panel TV gledatelja, mjerenje gledanosti, prijenos i obrada podataka, sustav monitoringa i čuvanja realiziranog programskog sadržaja, najava i oglašavanje te programski alat za analizu televizijske gledanosti. U istraživanje televizijske gledanosti uključena su kućanstva koja su pomno odabrana u suradnji sa specijaliziranom agencijom kako bi statistički predstavljala IPTV i kabelsku populaciju na temelju rezultata zadnjeg popisa stanovništva, te podataka Državnog zavoda za statistiku o procjeni broja stanovnika Republike Hrvatske 2017., kao i podataka bazičnog istraživanja. Televizijska gledanost mjeri se na kontinuiranom uzorku od minimalno sto tisuća set top boxova (STB) na IPTV i kabelskoj platformi, a izolirani uzorak čini 900 kućanstava koja čine statistički reprezentativan uzorak prema regiji, veličini mjesta, veličini obitelji, te predstavlja IPTV i kabelsku populaciju Republike Hrvatske, navode u AEM-u.

###

From aem.hr:

Analiza gledanosti televizijskog programa

Agencija za elektroničke medije prošle je godine pozvala sve tvrtke koje se bave mjerenjem televizijskog programa na suradnju. Cilj AEM-a je omogućiti uvid u trendove gledanosti unutar cjelokupnog televizijskog tržišta, na raznovrsnim distribucijskim platformama, a što uključuje i dio naplatnih televizijskih usluga. Prva analiza koja se objavljuje je analiza gledanosti televizijskih programa za razdoblje od srpnja do prosinca 2019. U suradnji s agencijom AdScanner, HT-om i A1, ubuduće ćemo redovito objavljivati mjesečne analize gledanosti TV programa kao i dodatne stručne analize i istraživanja gledanosti i trendova na području audiovizualnih medijskih usluga.

Priložena analiza, koja uključuje sve zemaljske i nezemaljske kanale dostupne AdScanneru, daje popis petnaest najgledanijih televizijskih kanala i emisija. Promatramo li sve kanale najgledaniji su nacionalni zemaljski kanali. Na prvoj poziciji nalazi se Nova TV, slijede je HRT1 i RTL.

Na vrhu ljestvice najgledanijih nezemaljskih televizijskih kanala su dječji kanal (Nickelodeon), informativni kanal (N1) i sportski kanal (Sport Klub 1). Kao i obično, najgledaniji televizijski sadržaj u Republici Hrvatskoj su sportska događanja, nogometne utakmice.

Metodologija istraživanja gledanosti televizijskih programa uključuje sustav istraživanja koji se sastoji od šest koraka: bazično ispitivanje na reprezentativnom uzorku od 4800 kućanstava, panel TV gledatelja, mjerenje gledanosti, prijenos i obrada podataka, sustav monitoringa i čuvanja realiziranog programskog sadržaja, najava i oglašavanje te programski alat za analizu televizijske gledanosti. U istraživanje televizijske gledanosti uključena su kućanstva koja su pomno odabrana u suradnji sa specijaliziranom agencijom kako bi statistički predstavljala IPTV i kabelsku populaciju na temelju rezultata zadnjeg popisa stanovništva, te podataka Državnog zavoda za statistiku o procjeni broja stanovnika Republike Hrvatske 2017., kao i podataka bazičnog istraživanja. Televizijska gledanost mjeri se na kontinuiranom uzorku od minimalno sto tisuća set top boxova (STB) na IPTV i kabelskoj platformi, a izolirani uzorak čini 900 kućanstava koja čine statistički reprezentativan uzorak prema regiji, veličini mjesta, veličini obitelji, te predstavlja IPTV i kabelsku populaciju Republike Hrvatske.

###

From Forbes România:

Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel URBAN – MAI 2020

Majoritatea televiziunilor din top 15 au suferit pierderi de audiență la nivel urban față de luna aprilie, dar ierarhia în partea superioară s-a păstrat. Televiziunile de știri au pierdut telespectatori cu excepția România TV. TVR 1 a ajuns la o medie de 34.000 de telespectatori pe minut, sub B1 TV (38.000) și DIVA (38.000).

În luna mai, Pro TV, liderul pieței TV, a pierdut 22.000 de telespectatori în mediul urban, ajungând la o medie de 360.000 de orășeni pe minut, conform măsurătorilor Kantar Media. Și-a păstrat fără emoții prima poziție în topul urban.

Antena 1 a suferit o scădere a audienței generale de 56.000 de persoane față de aprilie, cea mai mare de pe piața TV, dar și aceasta și-a conservat a doua poziție pe care o ocupă de multă vreme.

Kanal D și-a păstrat audiența din aprilie, având o medie de 189.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).

Pe locul 4 a urcat România TV, care a suferit o pierdere de doar 1.000 de telespectatori față de aprilie, spre deosebire de Antena 3 care a pierdut 38.000 de persoane, a doua scădere importantă a lunii mai.

Televiziunea de stat TVR 1 a atins o medie de 34.000 de telespectatori pe minut, în scădere cu 6.000 de persoane față de aprilie, aflându-se pe locul 11 în topul urban.

Alte televiziuni care au suferit pierderi de audiență în luna mai: Digi24 (scădere de 25.000 de persoane), Național TV (-5.000), Prima TV (-2.000), B1 TV (-10.000), TVR 2 (-3.000) și Realitatea Plus (-6.000).

Televiziunile care au câștigat telespectatori în luna mai sunt: DIVA (2.000), Happy Channel (1.000) și Nickelodeon (2.000).

###

More Nick: Nickelodeon Launches #KidsTogether--A Global Prosocial Initiative to Help Kids and Families Stay Informed and Engaged With Activities; Noggin to be Offered Free to Kids in Need in Partnership with National Head Start Association and First Book

júniusi, Maratonok júniusban.

Originally published: Monday, May 11, 2020.

Original source: Mentrum; Additional source: Google Translate.

Follow NickALive! on Twitter, Tumblr, Reddit, via RSS, on Instagram, and/or Facebook for the latest Nickelodeon Central and Eastern Europe News and Highlights!

No comments:

Post a Comment

Have your say by leaving a comment below! NickALive! welcomes friendly and respectful comments. Please familiarize with the blog's Comment Policy before commenting. All new comments are moderated and won't appear straight away.