Monday, September 21, 2020

Super JA! | Super Dzieciaki i ich pasje cz. 1 | Nickelodeon Polska

Super JA! | Super Dzieciaki i ich pasje cz. 1 | Nickelodeon Polska


„Super Ja!” to seria spotów, w której stacja Nickelodeon prezentuje dzieci o szczególnych zdolnościach. W „Super Ja!” poznamy dwójkę utalentowanych nastolatków: Nelly - 10-letnią skateboardzistkę, która mimo młodego wieku wykonuje skomplikowane triki i bierze udział w zawodach oraz Nikodema – 12-letniego absolwenta szkoły muzycznej I stopnia, multiinstrumentalistę profesjonalnie trenującego wspinaczkę panelową i hodującego jeże karłowate. „Super Ja!” promuje młode talenty, ukazuje ich niezwykłe pasje oraz upór i determinację w dążeniu do celu.

Informacje: http://nickalive.blogspot.com/2020/09/nickelodeon-poland-launches-super-ja.html

Więcej Nick: Moya Misja Launches SpongeBob Customer Loyalty Program in Poland!
Follow NickALive! on Twitter, Tumblr, Reddit, via RSS, on Instagram, and/or Facebook for the latest Nickelodeon Poland News and Highlights!

No comments:

Post a Comment

Have your say by leaving a comment below! NickALive! welcomes friendly and respectful comments. Please familiarize with the blog's Comment Policy before commenting. All new comments are moderated and won't appear straight away.