Sunday, December 15, 2019

Craft Party 5: My Room | Full Episodes and Music Videos | Nick Jr. Israel

Nick Jr. Israel (יִשְׂרָאֵל) will premiere Craft Party season five, "My Room" on Sunday 8th December 2019!

מסיבת יצירה 5 - החדר שלי: עונה חדשה❗ | ניק ג'וניור



שי-יה ומור מזמינות אתכם לחגוג בפרקים חדשים עם החברות שירה וגילי, והמון יצירות חדשות שיעשו לכם חדר מווווושלם!
יום ראשון, 8.12, בערוץ ניק ג'וניור | ערוץ 85 ב-HOT 🌟

ניק ג'וניור בפייסבוק: https://www.facebook.com/nickjr.Isarel
ערוץ 85 ב-HOT
אפיק 85 ב-yes

מסיבת יצירה חוזרת בפרקים חדשים 🎊 | ניק ג'וניור



שי-יה ומור מזמינות אתכם לחגוג בפרקים חדשים עם החברות שירה וגילי, והמון יצירות חדשות שיעשו לכם חדר מווווושלם!
יום ראשון, 8.12, בערוץ ניק ג'וניור | ערוץ 85 ב-HOT 🌟

מסיבת יצירה 4 - החדר שלי: פרק 7 | לוכד חלומות 💮 | ניק ג'וניור



פרק 7 - לוכד חלומות | פרקים חדשים שילמדו אתכם לעצב, לשדרג, לנצנץ, לקשט ולפנפנן את החדר שלכם! והיום, מור ושי-יה מכינות לוכד חלומות ומארגנות מסיבה מושלמת! אז בואו נתחיל!

פרקים חדשים של מסיבת יצירה - עכשיו בערוץ ניק ג'וניור 🌟
ערוץ 85 ב-HOT

שי-יה ומור במסיבת חלומות | רמיקס לשיר מסיבת יצירה 🎵 | ניק ג'וניור



מתוך פרק 7 | לוכד חלומות
פרקים חדשים של מסיבת יצירה - עכשיו בערוץ ניק ג'וניור 🌟

מסיבת יצירה 4 - החדר שלי: מחדד דונאט מושי 🍩 | ניק ג'וניור



פרקים חדשים של מסיבת יצירה - החדר שלי | עכשיו בערוץ ניק ג'וניור 🌟

מור ושירה במסיבת דונאט | רמיקס לשיר מסיבת יצירה 🎵 | ניק ג'וניור



פרקים חדשים של מסיבת יצירה - החדר שלי | עכשיו בערוץ ניק ג'וניור 🌟

מסיבת יצירה 4 - החדר שלי: פרק 9 | בובת תמנון 🐙 | ניק ג'וניור



פרק 9 - בובת תמנון | פרקים חדשים שילמדו אתכם לעצב, לשדרג, לנצנץ, לקשט ולפנפנן את החדר שלכם! והיום, מור ושי-יה מכינות בובת תמנון ומארגנות מסיבה מושלמת! אז בואו נתחיל!

פרקים חדשים של מסיבת יצירה - עכשיו בערוץ ניק ג'וניור 🌟
ערוץ 85 ב-HOT

מסיבת יצירה 4 - החדר שלי: שטיח אבטיח 🍉 | ניק ג'וניור



פרקים חדשים של מסיבת יצירה - החדר שלי | עכשיו בערוץ ניק ג'וניור 🌟

שי-יה וגילי במסיבת אבטיח | רמיקס לשיר מסיבת יצירה 🎵 | ניק ג'וניור



מסיבת יצירה 4 - החדר שלי: מנורת פיות ✨ | ניק ג'וניור



גילי ושירה במסיבת פיות | רמיקס לשיר מסיבת יצירה 🎵 | ניק ג'וניור



מסיבת יצירה: ספיישל חנוכה 🍡🍫 | ניק ג'וניור



תוכנית מיוחדת של מסיבת יצירה לחנוכה! מור ושי-יה מלמדות אתכם להכין סביבונים מתוקים וחוגגות יחד את חנוכה. אז בואו נתחיל!

שי-יה ושירה במסיבת אימוג'י | רמיקס לשיר מסיבת יצירה 🎵 | ניק ג'וניור



מסיבת יצירה 4 - החדר שלי: משחק איקס עיגול אימוג'י ⭕😜❌ | ניק ג'וניור



יותר ניקלודיאון: Nickelodeon International Renames 'The Covurts' as 'Spyders'; To Premiere in 2020!

Originally published: Sunday, December 01, 2019.

Additional source: Google Translate.
Follow NickALive! on Twitter, Tumblr, Reddit, via RSS, on Instagram, and/or Facebook for the latest Nick Jr. Israel and Nickelodeon Preschool News and Highlights!

No comments:

Post a Comment

Have your say by leaving a comment below! NickALive! welcomes friendly and respectful comments. Please familiarize with the blog's Comment Policy before commenting. All new comments are moderated and won't appear straight away.