Monday, October 21, 2019

The Sales House Bulgaria Represent Ad Sales for Nickelodeon Channels in Bulgaria

Viacom International Media Networks (VIMN) has inked an agreement with The Sales House Bulgaria which will see The Sales House Bulgaria represent the advertising sales of Nickelodeon's portfolio of top-rated channels - Nickelodeon, Nicktoons and Nick Jr. - in Bulgaria, commencing Wednesday 1st January 2020.


From Actualno.com:

The Sales House ще продава рекламното време на Nickelodeon, Nick Jr и Nicktoons в България

The Sales House анонсира, че от 1 януари 2020 г. поема продажбата на рекламното време на Viacom за България. След Discovery, това е втората голяма международна медийна компания, която става част от портфолиото на The Sales House. Каналите на Viacom, отворени за реклама в България, включват №1 детски развлекателен бранд в света – Nickelodeon, както и популярните детски канали Nick Jr и Nicktoons.

Viacom International Media Networks (VIMN) е лидер в създаването и разпространението на тематично развлекателно съдържание в световен мащаб. Nickelodeon предлага някои от най-качествените детски анимационни и игрални сериали, изпълнени с хумор и вдъхновение за децата. Програмата на Nick Jr пък е комбинация от забавно и образователно съдържание, което позволява на малчуганите да се учат посредством играта. Програмното портфолио на каналите включва популярните анимационни серии Костенурките Нинджа, Спондж Боб Квадратни Гащи, Кунг Фу Панда; образователните филмчета за деца в предучилищна възраст Дора Изследователката, Геймърки и Опасният Хенри; както и игрални сериали, фокусирани върху ежедневните проблеми в семейството като Тъндърмен срещу Тъндърмен, Училище за Рок, Ники, Рики, Дики и Дона.

Други познати на българската аудитория канали на Viacom, които за момента не излъчват локални реклами, са Comedy Central Extra, MTV и VH1.

„Nickelodeon е лидер сред детските канали в голяма част от страните в Централна и Източна Европа, благодарение на отличното си програмно съдържание и разнообразния си профил. Каналите на Viacom имат изключителни резултати сред детска и тийнейджърска аудитория, предпочитани са еднакво от момчета и момичета, а също така достигат отлична гледаемост и сред аудиторията между 18 и 49 годишна възраст. Щастливи сме от новото попълнение в портфолиото ни. То добавя детска аудитория и укрепва женския афинитет на групата ни от канали.“, каза Весела Димова, управляващ съдружник в The Sales House.

Viacom International Media Networks (VIMN), част от Viacom Inc., е собственик на едни от най- популярните международни мултимедийни развлекателни канали като Comedy Central, MTV, Nickelodeon, Nick Jr. и Paramount Channel. Viacom достига кумулативно до над 4,3 млрд потребители в повече от 180 страни посредством близо 300 локализирани телевизионни програми и дигитални медии на над 40 езика.

The Sales House* бе създадена през 2017 г. и функционира от 1 януари 2018 г. Компанията стартира с представителството на каналите Discovery, TLC и ID. В началото на 2019 г. бяха добавени каналите на Scripps Networks – Travel Channel, Fine Living и Food Network, а през 2020 г. освен трите канала на Viacom, се очаква и старта на Eurosport 1. Локалните канали, които The Sales House продава са WNESSTV и Канал 3. Делът от аудиторията между 18 и 49 годишна възраст на каналите от портфолиото на The Sales House през 2020 г. ще достигне 7%.

В следствие сливанията на медийни групи в световен мащаб, международните компании, които продават рекамно време в България към момента са 5 – Discovery (включително и каналите на Scripps)**, Viacom, Disney (включително и каналите на Fox и National Geographic)***, Sony, Turner.

*The Sales House е собственост и се управлява от екип професионалисти, които се отделиха от търговския отдел на бТВ през 2017 г.

**Discovery Inc. придоби Scripps Networks през 2018 г., с което стана собственик и на TVN - най- голямата ефирна ТВ в Полша.

***Disney придоби 21st Century Fox през 2019 г.

###

From Investor.bg:

The Sales House ще продава рекламното време на Nickelodeon, Nick Jr и Nicktoons

Това е втората голяма международна медийна компания, която става част от портфолиото на The Sales House след Discovery

The Sales House анонсира, че от 1 януари 2020 г. поема продажбата на рекламното време на Viacom за България.

След Discovery това е втората голяма международна медийна компания, която става част от портфолиото на The Sales House. Каналите на Viacom, отворени за реклама в България, включват №1 детски развлекателен бранд в света – Nickelodeon, както и популярните детски канали Nick Jr и Nicktoons.

Viacom International Media Networks (VIMN) е лидер в създаването и разпространението на тематично развлекателно съдържание в световен мащаб. Nickelodeon предлага някои от най-качествените детски анимационни и игрални сериали, изпълнени с хумор и вдъхновение за децата. Програмата на Nick Jr пък е комбинация от забавно и образователно съдържание, което позволява на малчуганите да се учат посредством играта. Програмното портфолио на каналите включва популярните анимационни серии Костенурките Нинджа, Спондж Боб Квадратни Гащи, Кунг Фу Панда; образователните филмчета за деца в предучилищна възраст Дора Изследователката, Геймърки и Опасният Хенри; както и игрални сериали, фокусирани върху ежедневните проблеми в семейството като Тъндърмен срещу Тъндърмен, Училище за Рок, Ники, Рики, Дики и Дона.

Други познати на българската аудитория канали на Viacom, които за момента не излъчват локални реклами, са Comedy Central Extra, MTV и VH1.

„Nickelodeon е лидер сред детските канали в голяма част от страните в Централна и Източна Европа, благодарение на отличното си програмно съдържание и разнообразния си профил. Каналите на Viacom имат изключителни резултати сред детска и тийнейджърска аудитория, предпочитани са еднакво от момчета и момичета, а също така достигат отлична гледаемост и сред аудиторията между 18 и 49 годишна възраст. Щастливи сме от новото попълнение в портфолиото ни. То добавя детска аудитория и укрепва женския афинитет на групата ни от канали.“, каза Весела Димова, управляващ съдружник в The Sales House.

Viacom International Media Networks (VIMN), част от Viacom Inc., е собственик на едни от най- популярните международни мултимедийни развлекателни канали като Comedy Central, MTV, Nickelodeon, Nick Jr. и Paramount Channel. Viacom достига кумулативно до над 4,3 млрд потребители в повече от 180 страни посредством близо 300 локализирани телевизионни програми и дигитални медии на над 40 езика.

The Sales House бе създадена през 2017 г. и функционира от 1 януари 2018 г. Компанията стартира с представителството на каналите Discovery, TLC и ID. В началото на 2019 г. бяха добавени каналите на Scripps Networks – Travel Channel, Fine Living и Food Network, а през 2020 г. освен трите канала на Viacom, се очаква и старта на Eurosport 1. Локалните канали, които The Sales House продава са WNESSTV и Канал 3. Делът от аудиторията между 18 и 49 годишна възраст на каналите от портфолиото на The Sales House през 2020 г. ще достигне 7%.

В следствие сливанията на медийни групи в световен мащаб международните компании, които продават рекамно време в България към момента са 5 – Discovery (включително и каналите на Scripps), Viacom, Disney (включително и каналите на Fox и National Geographic), Sony, Turner.

###

From OFFNews.bg:

The Sales House ще продава рекламното време на Nickelodeon, Nick Jr и Nicktoons в България

The Sales House обяви, че от 1 януари 2020 г. поема продажбата на рекламното време на Viacom за България. След Discovery, това е втората голяма международна медийна компания, която става част от портфолиото на The Sales House. Каналите на Viacom, отворени за реклама в България, включват №1 детски развлекателен бранд в света – Nickelodeon, както и популярните детски канали Nick Jr и Nicktoons.

Viacom International Media Networks (VIMN) е лидер в създаването и разпространението на тематично развлекателно съдържание в световен мащаб. Nickelodeon предлага някои качествени детски анимационни и игрални сериали. Програмата на Nick Jr е комбинация от забавно и образователно съдържание, което позволява на малчуганите да се учат посредством играта. Програмното портфолио на каналите включва популярните анимационни серии Костенурките Нинджа, Спондж Боб Квадратни Гащи, Кунг Фу Панда; образователните филмчета за деца в предучилищна възраст Дора Изследователката, Геймърки и Опасният Хенри; както и игрални сериали като Тъндърмен срещу Тъндърмен, Училище за Рок, Ники, Рики, Дики и Дона.

Други познати на българската аудитория канали на Viacom, които за момента не излъчват локални реклами, са Comedy Central Extra, MTV и VH1.

Viacom International Media Networks (VIMN), част от Viacom Inc., е собственик на едни от най- популярните международни мултимедийни развлекателни канали като Comedy Central, MTV, Nickelodeon, Nick Jr. и Paramount Channel. Viacom достига кумулативно до над 4,3 млрд потребители в повече от 180 страни посредством близо 300 локализирани телевизионни програми и дигитални медии на над 40 езика.

The Sales House бе създадена през 2017 г. и функционира от 1 януари 2018 г. Компанията стартира с представителството на каналите Discovery, TLC и ID. В началото на 2019 г. бяха добавени каналите на Scripps Networks – Travel Channel, Fine Living и Food Network, а през 2020 г. освен трите канала на Viacom, се очаква и старта на Eurosport 1. Локалните канали, които The Sales House продава, са WNESSTV и Канал 3. Делът от аудиторията между 18 и 49 годишна възраст на каналите от портфолиото на The Sales House през 2020 г. ще достигне 7%.

Вследствие сливанията на медийни групи в световен мащаб, международните компании, които продават рекламно време в България, към момента са 5 – Discovery (включително и каналите на Scripps), Viacom, Disney (включително и каналите на Fox и National Geographic), Sony, Turner.

###

From www.capital.bg:

[...]

The Sales House привлече и Viacom за свой клиент

Весела Димова, изпълнителен директор на The Sales House

Основаната преди две години от Весела Димова, агенция за продажба на рекламното време на тематични телевизионни канали - The Sales House, привлече за свой клиент групата Viacom. В нея влизат детските развлекателни канали Nickelodeon, Nick Jr и Nicktoons. От агенцията обявиха, че партньорството ще започне от януари 2020 г. "Nickelodeon е детска марка номер 1 в света, благодарение на разнообразната си програма, която импонира както на детска и тийнейджърска аудитория, така и на хора между 18 и 49-годишна възраст. Аудиторният ни дял при целева група 18-49 ще достигне 7% през 2020 г.", коментира за "Капитал" Весела Димова.

През 2018 г. The Sales House добави в клиентското си портфолио групата на Discovery с каналите Discovery Channel, TLC и ID, а година по-късно групата Scripps Networks, в която влизат Travel Channel, Fine Living и Food Network. "Цел ни е да се превърнем в one stop shop за всички премиум тв канали, които вече продават или ще започнат да продават рекламното си време в България", казва Димова. Агенцията ще предлага и реклами пакети за уеб платформите на дигитални компании като Investor, Web Ground, Off News, NEG и други, с които са в процес на преговори.

[...]

More Nick: Nickelodeon Embarks on New Direction with its Biggest, Most Wide-Ranging Content Slate Ever | Nick Upfront 2019!
Follow NickALive! on Twitter, Tumblr, Reddit, via RSS, on Instagram, and/or Facebook for the latest Nickelodeon Bulgaria News and Highlights!

No comments:

Post a Comment

Have your say by leaving a comment below! NickALive! welcomes friendly and respectful comments. Please familiarize with the blog's Comment Policy before commenting. All new comments are moderated and won't appear straight away.